El millor regal pel meu 50è aniversari

Celebrem junts el meu 50è aniversari, convertint-lo en un moment especial no sols per a mi, sinó també per ajudar a aquells que més ho necessiten. Compartim aquesta ocasió per fer una diferència positiva en les vides dels altres.

Meritxell Salvador Lladó

Target: €50

S'acosta un moment molt especial a la meva vida: el meu 50è aniversari.

És una edat que m'ha portat a reflexionar sobre la vida, l'amistat i com podem fer una petita diferència en el món que ens envolta.

M'adono que ja he viscut més de la meitat de la meva vida, i tots vosaltres heu format part d'aquest camí, per ser la meva família, per haver compartit estudis, aficions o feina. Però, sense cap dubte, el més preuat ha estat compartir la vostra amistat. I em fa feliç celebrar aquesta xifra tan significativa del meu aniversari amb tots vosaltres.

Aquest estiu, en Jordi, Víctor, Àlex i jo tenim un pla especial. Viatjarem pel nord de l'Índia i, posteriorment, visitarem la Fundació Vicente Ferrer. Des d'on treballen per  millorar les condicions de vida de les comunitats més vulnerables d'aquest país, centrant-se en àrees com l'educació, la salut, la igualtat de gènere i el desenvolupament sostenible. A més, tindrem l'oportunitat de participar en la inauguració d'un projecte que vam iniciar l'any 2019.

Amb l'edat que tinc i en aquest món cada vegada més consumista, us puc dir que tinc pràcticament tot el que necessito. És per això que vull celebrar el meu aniversari d'una manera especial. En lloc de rebre regals materials, m'encantaria convidar-vos a unir-vos a mi en el suport a la Fundació Vicente Ferrer. En lloc de comprar un regal físic, us demano que considereu fer una donació. Qualsevol contribució, per petita que sigui, suposarà un món per a aquelles persones que més ho necessiten.

El millor regal que podeu fer-me és compartir amb mi l'oportunitat d'ajudar a aquells que realment ho necessiten.

Moltes gràcies,

Meritxell

Visita a la Fundació

Aug 31, 2023, 5:05:59 PM

Ja hem tornat de l´Índia, i hem tingut l'oportunitat de visitar la Fundació i conèixer en primera persona tots els projectes que estan portant a terme. Meravellós tot el que estan fent!!! i super feliç que m'ajudeu a aportar el nostre granet de sorra.

Visita a la Fundació