El meu 70è aniversari solidari!

Jordi Garçon

D'ençà que la Lili i jo vam començar a col·laborar amb la Fundació Vicente Ferrer l'any 2003, hem contribuït a través de l'apadrinament, del finançament de projectes, d'iniciatives solidàries o viatjant a l'Índia rural per conèixer la tasca que duen a terme. Enguany hem decidit celebrar el meu 70è aniversari tractant d'aconseguir un objectiu solidari:  Recolzant mares a crear el seu negoci, millorar la seva salut i la dels seus infants, i que les seves filles i fills puguin seguir estudiantEns ajudes a fer-ho possible?

La discriminació i el rebuig social d'aquestes dones, sumats a la manca de
recursos i de seguretat en elles mateixes, són barreres que impedeixen canviar les seves circumstàncies, cosa que fa que elles i els seus fills i filles, es quedin atrapats dins de la xarxa de la pobresa.

L'objectiu del projecte és
millorar la qualitat de vida d'aquestes dones i de les seves filles i fills mitjançant l'acompanyament i la creació i gestió d'un negoci propi; proporcionar els recursos necessaris per tal d'assegurar la continuïtat dels estudis de les seves filles i fills; i facilitar l'accés a la salut i a tractaments mèdics de les mares i els seus infants.

El meu 70 aniversari solidari!

May 16, 2023, 9:20:18 AM

Participa al meu aniversari solidari per a que mares soles en situació de vulnerabilitat i els seus infants, tinguin una vida digna. La Fundació Vicente Ferrer treballa amb dones vídues o que han estat abandonades pels seus marits amb infants a càrrec. Ajuda'm a trencar el cercle de pobresa en el que viuen aquestes dones de l'Índia rural i els seus infants. T'uneixes al repte?

El meu 70 aniversari solidari!